Direktlänk till inlägg 4 juli 2014

Veckan

Av Maggie Vastamäki - 4 juli 2014 22:15

Så ja då är ännu en jobb vecka som har gått, det är super kul jag vill bara vara klar med certet och ha lärt mig allt så jag sen kan börja jobb på riktigt heltid.


I veckan har vi ite orkat träna alls men min vecka har ändå sett ut så att vi ätligen fick bilen såld i måndags och sen gick vi då en promenad på 30min efter det.

I Tisdag så kom min lillasyster Frida hit på besök efter jobbet och sen gick jag och Kim en promenad efter jag följt henne till tåget.


I onsdags gick jag liftutbildning hela dagen och jaa nu har jag mitt andra körkort i livet (det första var på symaskin) ;P jag hoppas på att kunna ta ett tredje innan årsskiftet.


Igår gick vi också en promenad på 30 min. så sjukt skönt nu med att vara ute och gå. men av att jag sliter mycket på jobbet så var jag helt slut i benen.




Sen kommer vi till idag: Jag jobbade själv en stund idag på bygget och det var skönt att köra sitt egna tempo och köra på, tiden gick väldigt snabbt. sen när kim kom hem blev det gymmet.



Dagens pass:


Ben och mage 30min


Benpress

10st (utan extra vikter)

10 x 20kg

8 x 30kg

8 x 30kg


Lårcurl liggande

8 x 20kg

8 x 20kg

3 x 20kg


Brutalbänk

15st

10st

10st

10st


Vi båda var helt slut på gymmet så vi bestämde oss för att gå ut och gå en sväng istället när det var så fint väder nu på kvällen. det blev en promenad på en timme och ca 5,5km. och nu blir de kolla fotboll och sen sova.



Bild från Jobbet:

 


Denna och även hallon smaken på denna är suuper goda riktigt bra mellanmål!

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maggie Vastamäki - 28 juni 2016 10:23


Hej!   Nu var det väldigt länge sen jag skrev här, jag har haft långt uppehåll då jag blev gravid och fått en underbar dotter. Hon heter Zoe och föddes 2015-08-09 så hon är snart 1år gammal. Jag har inte kommit igång med träningen mer än promenad...

Av Maggie Vastamäki - 16 augusti 2014 18:45


Idag blev det träning på morgonen, skönt när det är lugnt på gymmet på lördagsmornar. efter gymmet idag så drog vi till stockholm quality outlet och shoppade lite blev ett par snygga nike skor! Dagen pass blev bröst och axlar blev långt och roligt ...

Av Maggie Vastamäki - 15 augusti 2014 18:00


Idag var jag ledig från skolan, det blev att kolla lite fridrott på förmiddagen sen drog jag till gymmet.   Det blev ett benpass idag körde hårdare än vad jag brukar och körde även två "nya" övningar, utfall med friståg då vikter sitter på från b...

Av Maggie Vastamäki - 13 augusti 2014 21:45


Igår var de förmiddag i skolan så slutade redan vid 12, när jag kom hem så bakade jag bullar (som tog sjukt långtid), lagade mat, diskade, städade, och plugga lite, satte mig ner och kopplade av strax innan Kim kom hem vid 19.30  höll på i ett. Så at...

Av Maggie Vastamäki - 11 augusti 2014 21:30


Idag började skolan igen efter sommaruppehållet, ganska kul att vara tillbaka faktiskt, idag hade vi El med styr och regler och kommer ha halvdagar med de fram till och med torsdag denna vecka. Vi bestämde oss för att dra till gymmet när Kim kom he...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards