Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Maggie Vastamäki - 4 januari 2014 22:23

Då har jag varit väldigt seg de första dagarna på det nya året men idag var de dags att ta sig i kragen och gå till gymmet!


Dags för träning!!

 


Börjar årets träning med Ben och mage!


Ben och Mag pass 55min:


Smith knäböj ett ben upp på stepbräda

10 x 15kg

9 x 15kg

7 x 15kg

5 x 15kg


Bulgariska utfall

10st (utan hantlar)

6 x 5kg

5 x 5kg

5 x 5kg


ett ben cabelcross (rakt bakåt)

10 x 10kg

10 x 15kg

8 x 17,5kg

5 x 17,5kg


Brutalbänk

8st

8st

7st

8st


Trx band sida mage

8 st/sida

8 st/sida

8 st/sida


Tyvärr kände jag i magen som att jag har sträckt mig sist jag tränade mage så skulle köra i cabelcrossen med båda benen men det gick bara två gånger sen gjorde det för ont.


Har redan bestämt med några från Oxelösunds judoklubb att träna judo med dem nästa vecka när jag befinner mig där. Det ska bli väldigt spännande! (tror dock dem kommer köra hårt med mig)  ;)

Ovido - Quiz & Flashcards