Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Maggie Vastamäki - 8 januari 2014 23:00

Glömde skriva igår att jag även promenerade totalt 30 min. Förut var alltid jag och Kim ute och gick långa promenader men har inte blivit någe alls de senaste månaderna, måste börja med de igen.


Idag så åt jag Lunch med Mamma och Jakob (bror) i Oxelösund. sen blev de en tempofylld promenad ner till stan i Oxd. för att möta Mormor på en fika. Gick från mammas och puttes hus till stan på 18 min. Vet dock inte hur långt det är den biten men det är en väldigt bra tid i alla fall.

När jag kom hem från fikat med mormor så satte jag mig vid datorn och kollade igenom massa gamla klipp från judotävlingar så jag blev sjukt mycket mer taggad för träning.


Sen var de dags att dra till Ramdalen igen och köra Judo för andra dagen irad, var väldigt många på mattan idag också.


Judoträning 100min


 


 


Även om de var andra dagen irad tyckte jag inte att det var lika jobbigt som igår även om kroppen var lite sliten, så jag kom på en idé som jag frågade Alexandra "ska vi inte köra imorgon igen?"

Så blir nog förmodligen träning imorgon kväll också. ;)



Jag blev tvungen att dra innan alla var klara på mattan, hade bestämt att gå upp till ramdalshöjden och träffa Pappa och Anette en stund på kvällen. Sen var de snälla som följde mig på en promenad ända hem till mamma igen.


Ovido - Quiz & Flashcards