Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Maggie Vastamäki - 13 januari 2014 10:43

Oj, oj, oj! Vad Judoträningen tog kål på min kropp. Jag tänkte att Fredagen blir en bra dag för vila och så tränar jag på gymmet med Kim lördag och söndag, men icke min kropp sa ifrån direkt på lördags morgonen så hoppade träningen och var även seg i kroppen igår (söndags). Så träningen fick vara slut för mig den veckan men blev ändå lör-mån gym, tis-tor Judo. Bra vecka ändå med träning.

Då ska vi se om jag orkar ta nya tag idag och ta mig till gymmet i detta vita snöiga land.

Jag skulle egentligen börjat skolan idag igen efter jul ledigheten, men har inte lektion från och med imorgon och sen har vi skola på torsdag. så går bara två dagar denna vecka, så ska försöka hinna med träning de dagar jag inte går i skolan i alla fall.


hade varit underbart att gå en lång promenad i detta fina väder, men tråkigt att behöva gå själv! får bli en annan dag när någon kan hänga på!


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards