Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Maggie Vastamäki - 29 januari 2014 16:33

Det blev ben och mage pass idag. Redan efter första övningen så kände jag mjölksyra i benen bara vila lite, dricka lite vatten så köra på igen! Blev ett väldigt bra pass, dock var de mycket folk många unga som var överallt som störde lite men var bara att fokusera på mitt.


Måste Tacka Sofia för att hon lärt mig många övningar för ben och mage som gjort att de blivit kul att träna dessa muskler igen! Tusen tack!


Dagens pass:


Ben och Mage 50min


Knäböj i smithen

10 x 15kg

10 x 25kg

9 x 25kg

8 x 25kg

7 x 25kg


Bulgariska utfall hantlar

9 st (utan hantlar)

7 x 5kg

5 x 5kg

4 x 5kg


Ett ben cabelcross (rakt bakåt)

10 x 12,5kg

10 x 17,kg

8 x 20kg

6 x 20kg


Knän mot magen med fötterna i cabelcross

10 x 2,5kg

10 x 5kg

10 x 5kg

9 x 5kg


Brutalbänk

10st

8st

6st


Sida mage i TRXband

10st/sida

7st/sida

6st/sida


 


Så beställde vi lite protein i söndag som finns att hämta i västerhaninge, så blir att åka dit när Kim kommit hem från jobbet!



Av Maggie Vastamäki - 29 januari 2014 12:15

idag gick jag upp runt 9.30 skönt att sova ut lite, är ledig idag och imorgon från skolan så nu blir de träning, plugg och städning dessa dagar.


Frukost och har på gamla dansuppvisningar på tvn och får motivation till träning. Det funkar alltid att kolla gamla dansuppvisningar, judomatcher eller bilder/videor från träning för att bli motiverad i alla lägen!


Tar en redbull när jag byter om innan jag ska dra!


   

Ovido - Quiz & Flashcards