Alla inlägg den 17 december 2013

Av Maggie Vastamäki - 17 december 2013 16:45

Då blev det ben och lite mage idag igen, även om jag hade träningsvärk. Men det blev ett bra pass väldigt högt tempo och kändes mycket bättre i knäna idag faktiskt. Men de tog på krafterna för sen har jag bara slappat nästan hela dagen är sjukt seg just nu.

Imorgon blir det träning för 5e dagen irad och blir även en annan förändring, jag ska gå till frisören och tänkte göra ganska stor förändring i håret. Får se om jag lägger upp en formbild med nya frissen imorgon! (beroende hur nöjd jag blev såklart) ;)


Dagens Pass:


Ben och Mage 35min:


Knäböj i Smithen

10 x 15kg

10 x 25kg

8 x 35kg

8 x 35kg


Benpress i maskin

10 x 30kg

12 x 40kg

10 x 50kg

8 x 50kg


Gluteusmaskin

10 x 30kg

6 x 40kg

4 x 40kg

5 x 35kg


Situps (samma som senast)

10st

10st

8st

8st


Just de, tidigare har jag sagt att ett av mina mål var att försöka gå upp i vikt för att kunna bygga muskler och jag har nu gått upp från 52,3 till 53,8 och det märks även att lite muskler är byggda så nu ska jag fortsätta med detta fram till strax innan sörmlandsträffen i slutet av Mars då jag kommer behöva bestämma mig för en viktklass att tävla i.


Ovido - Quiz & Flashcards