Alla inlägg den 20 december 2013

Av Maggie Vastamäki - 20 december 2013 19:15

Idag var jag fortfarande seg i kroppen efter veckans intensiva träning. Men jag kände att jag var sugen på att sola upp mina sista polleter och då tänkte jag att jag kommer känna mig dålig som inte tränar när jag är på gymmet så bestämde mig för att köra en övning men några extra set. men blev två övningar innan solariet, så blev ändå 20 mins pass.


Sen kommer de bli paus i träningen då vi åker till Strömsfors i morgon sen åker vi vidare till Oxelösund, Mjölby och sen Oxelösund igen innan det är dags att åka hem igen nästa vecka.


Dagens lilla pass:


Sne bänkpress

10 x 8kg

9 x 10kg

7 x 12,5kg

7 x 12,5kg

6 x 10kg

7 x 10kg


Hängande situps

10st

10st

8st


God Jul på er nu så hörs vi efteråt! :)

Ovido - Quiz & Flashcards