Alla inlägg den 28 december 2013

Av Maggie Vastamäki - 28 december 2013 18:30

Vilken träningsvärk ja har idag alltså, magen bränner när jag bara pratar, och det är förjävligt när man nyser eller skrattar, och mina ben dem är inte heller att prata om, kan knappt sitta ner på rumpan och det kommer säkert bli ännu värre i morgon. Men träningsvärk är ju bara ett bevis på att man har kört ett hårt pass.


men av att jag har sån träningsvärk och är seg i kroppen så blev de bara ett kort rygg pass med Kim, hade inte sån motivation idag heller.


Ryggpass 30min:


Latsdrag brett grepp

10 x 30kg

6 x 40kg

5 x 45kg

4 x 45kg


Sittandes rodd i kabel

10 x 35kg

7 x 45kg

4 x 50kg

6 x 40kg


Rygglyft

20st utan vikt

15 x 5kg

10 x 5kg

10 x 5kg


Tog personbästa i sittandes rodd i kabel på 50 kg känns riktigt bra.

Och efter jag hade kört rygglyften så kände jag att min rygg var lite upp pumpad kändes lite svullen, aldrig känt innan men de kändes lite som första gången man kände Bicepsen var lite upp pumpad efter ett armpass. Härlig känsla det där ;)

Ovido - Quiz & Flashcards