Alla inlägg den 30 december 2013

Av Maggie Vastamäki - 30 december 2013 15:28

Igår hade jag planerat att jag skulle gå upp tidigt och dra till gymmet idag och köra ben och mage. Dagen börjar med att jag vaknar runt klockan 12 och jag är helt seg i hela kroppen, orkade knappt gå upp. Så bestämde mig tidigt att det blir vila från gymmet idag.

Men såklart hade jag lite sug ändå på att röra på mig så jag tänkte att jag skulle testa nya "Just dance 2014" till PS3 som vi fick i julklapp. Körde en timmes dans och vad slut jag är nu efteråt, helt svettig och slut, orkade inte lyfta armen i spelet i slutet.

Om man tänker att det bara är ett roligt tv-spel så är de så sjuukt bra träning också. Kan verkligen rekomendera att köra de om man gillar att dansa, finns även träningsprogram i spelet som räknar kalorier och hur länge man tränat.


Roligt spel för både träning och även som festspel med vänner.


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards