Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Maggie Vastamäki - 27 juni 2014 22:15

Ojojoj, man känner av att man inte är van att gå upp tidigt eller arbeta fysiskt i 8h per dag. Har varit helt slut efter jobbet varje dag, känns som riktiga träningspass, har vaknat upp med träningsvärk på mornarna. Men jag ska inte klaga det kommer förhoppningsvis bli bättre, och det är väldigt roligt!

Och med detta så har jag inte alls orkat tränat efter jobbet alls i veckan, men idag kände jag att jag ändå drar till gymmet och går på löpband medans Kim tränar.


Blev 25min på löpbandet med speed 7,5.


I Tisdags så bestämde vi att nu kör vi stenhårt på deffen fram till våran semester som är vecka 30. Så det bir en vithelg och träning hela helgen och ska försöka att inte fuska något alls fram tils dess.


Ovido - Quiz & Flashcards